راستی می دونی ( میلاد )


غریبه ها

عشق . عاشقانه . عشق . عاشقانه

دارم می میرم
تو رو هم می بینم
با عشقت هستیو می خندی
نگو انقدر بی رحمی
تا کی با من بودی نگو حرف نزن
به خاطر گذشته ها یه لحظه منو پس نزن
این نامرو من با عشق نوشتم
تو رو خدا رو نوشته های من خط نزن
اگه حرفی هست خوب رک بزن
وقتی کارت دارم منو دور نزن
می گفتی برات می میرم
نخواستم رگ نزن
اگه دوسم داری یه بار به من سر بزن
واقا سخته بخوای تحمل کنی
هر چی میگه تو هم سری اونو گوش کنی
آخرم می ره باید تحمل کنی
میره آره میره
تورو هم تنها می ذاره تو یه خونه خیس و چوبی
رطوبت و سرمای زیاد
خوب نمی تونی بمونی
می ری بیرون تو هوای بارونی
یه چند لحظه رو پای خستت می مونی
تیکه های عکسشو از تو آب جمع می کنی
راستی میدونی ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Power By: LoxBlog.Com